Blog

Wszystkie

Schudnij

Sport

Dzieci

Jakich węglowodanów unikać

Jakich węglowodanów unikać?

Służą jako ,,paliwo” niezbędne do zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania. Węglowodany przekształcają się w organizmie w glukozę, dzięki czemu mamy siłę, energię, a także sprawiają, że ciało ma zdolność do szybszej regeneracji.

Co zjeść po treningu siłowym

Co zjeść po treningu siłowym? Porady dietetyka

Każdy, kto dba o prawidłową dietę i dąży do celu, aby uzyskać najlepsze efekty swoich działań, powinien wdrożyć regularną aktywność fizyczną. Istnieje wiele rodzajów treningów, które charakteryzują się różną intensywnością i skupiają się na innych aspektach. Bez wątpienia trening siłowy stanowi aktywność fizyczną, która pozwoli nam na wzmocnienie mięśni i wysmuklenie sylwetki. Do uzyskania takich rezultatów niezbędne jest świadome układanie codziennego jadłospisu.

Najlepsza dieta na płaski brzuch

Najlepsza dieta na płaski brzuch

Jedną z najczęściej poszukiwanych diet jest zdecydowanie dieta na płaski brzuch. Choć nie mamy wpływu na to, w jakiej części ciała będzie gromadziła się tkanka tłuszczowa, możemy ją zniwelować prawidłowym odżywianiem oraz podejmowaną aktywnością fizyczną. Najczęściej spotykana jest otyłość brzuszna, są jednak ludzie, u których tłuszcz odkłada sięw biodrach i udach, a także Ci, którzy borykają się z otyłością w klatce piersiowej i ramionach.

Jak odżywiać się zdrowo bez wysiłku

Jak odżywiać się zdrowo bez wysiłku? Najważniejsze zasady.

Czy istnieje dieta, którą jesteśmy w stanie wprowadzić bez wysiłku i wyrzeczeń? Wiele z nas oddałoby wszystko, aby cieszyć się upragnioną sylwetką bez stosowania rygorystycznych ograniczeń i zmian w sposobie odżywiania i stylu życia. Czy to możliwe, aby odżywiać się zdrowo bez wysiłku i cieszyć się upragnionymi efektami?

jaką dietę odchudzającą wybrać

Jaką dietę wybrać? Porównanie popularnych diet odchudzających

Istnieje wiele diet odchudzających, dlatego wybór odpowiedniej nie jest prostym zadaniem. Nie wszystkie diety są zdrowe i skuteczne. Często ludzie sugerują się sposobem odżywiania, który jest modny lub przyniósł efekty innym, a przecież to, że coś działa na jedną osobę nie znaczy, że będzie działało na inną. Wybierając dietę czy catering dietetyczny, powinniśmy sugerować się indywidualnymi preferencjami, stylem życia i stanem zdrowia tak, aby dieta nie była tylko chwilowym rygorem, a stałą zmianą, którą będziemy w stanie utrzymać.

zdrowe słodycze dla całej rodziny

Zdrowe słodycze dla całej rodziny, czyli sposoby na wyeliminowanie białego cukru.

Każdy z nas lubi słodycze, a słodki smak jest ulubionym wielu z nas. Naturalnie cukry występują w owocach, miodzie i produktach mlecznych. Często jednak sięgamy po przetworzone produkty zawierające cukier takie jak: słodycze, ciasta, drożdżówki, lody, czekoladę, dodajemy też cukier do wielu dań, aby uzyskać upragniony smak. Niestety cukry mają bardzo duży udział w postępującej pladze otyłości, dlatego warto, w sposób trwały, starać się go wyeliminować z diety.

najlepsze źródła białka w diecie sportowców

Najlepsze źródła białka w diecie dla sportowców

Białko jest niezbędne do życia wszystkim organizmom i stanowi najważniejszy element budulcowy mięśni, kości i chrząstek, włosów, a nawet enzymów czy hormonów. Nic więc dziwnego, że to makroskładnik niezbędny i bardzo istotny w diecie sportowca. W ciele każdego człowieka występuje wiele rodzajów białek, które pełnią różne funkcje.

jak zacząć odchudzanie

Jak zacząć odchudzanie? Porady dla początkujących

Jesteś po licznych próbach mających na celu redukcję masę ciała? Podejmowane diety odchudzające nie przyniosły trwałego efektu, albo kończyły się efektem jojo? Ten artykuł pomoże Ci rozpocząć odchudzanie w zdrowy, trwały i zaplanowany sposób.

zdrowe przekąski do szkoły

Zdrowe przekąski do szkoły, czyli jak zapewnić dziecku energię na cały dzień

Prawidłowe odżywianie w ciągu dnia ma bezpośredni wpływ na zdrowie organizmu. Odpowiednia dieta daje możliwość rozwoju fizycznego jak i umysłowego oraz wzmacnia odporność. Natomiast zdrowe jedzenie dziecka to nie tylko dobrze skomponowany obiad - to wartościowe posiłki od śniadania aż do kolacji.

jak wspomóc plan treningowy dietą

Jak wspomóc plan treningowy dietą? Makroskładniki dopasowane do ćwiczeń

Żywienie jest kluczowym elementem zdrowego stylu życia. Jednak coraz więcej osób podejmuje także regularną aktywność fizyczną i wprowadza treningi sportowe do swojego życia...

NEWSLETTER

Zapisz się

KONTAKT

+48 512 160 560

kontakt@heroes-diet.pl
pomoc@heroes-diet.pl

STREFY DOSTAW

Otwock, Warszawa, Piastów, Ożarów Mazowiecki, Pruszków, Sulejówek, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Garwolin, Łuków, Siedlce